TUTVUSTUS JA AJALUGU

Nanroboti brĂ€nd sai alguse aastal 2015 ning peale aastaid arendustööd ja innovatsiooni on Nanrobotist saanud ĂŒks maailmas tuntuimaid elektritĂ”ukeratta brĂ€nde. PĂ”hiline miks Nanrobot niivĂ”rd lĂŒhikese aja jooksul kuulsaks on saanud on tĂ”ukerataste hinna ja kvaliteedi suhe. Juba algusest peale on olnud nende siht pakkuda vĂ”imsaid tĂ”ukerattaid taskukohaste hindadega ning tuleb tunnistada, et nad on sellega ĂŒsna hĂ€sti hakkama saanud. TĂ€naseks on Nanrobot mujal maailmas tĂ”ukeratta kommunides juba tuntud nimi ning kĂ”ige esimesed mudelid millega kanda kinnitati olid D4, D6 ja LS7. TĂ€naseks on sortimenti veel lisandunud X4 ningLightning versioon.
Nagu eelnevalt juba mainisime siis Nanrobot elektritÔukerattad on tuntud eelkÔige oma vÀga hea vÔimsuse ja hinna suhte poolest. Seda teed on Nanrobot jÀtkanud ka tÀnaseni. Nanrobot D4+ (2.0 ja uus 3.0) ning Lightning on turu parima hinnaga vÔimsad kahe ratta veolised elektritÔukerattad. Uue pÔlvkonna elektritÔukeratastest on Nanrobotil elektritÔukeratas LS7+, mille eesmÀrk on pakkuda konkurentsi teistele 100km/h supertÔuksidele. Samuti on Nanrobot toonud turule soodsama, Xiaomi ja Nineboti hinnakategooria elektritÔukeratta X4, mille eesmÀrk on konkureerida mudelitega nagu Xiaomi Mi Pro 2 ja Ninebot Max G30E II.

AGA MILLINE MUDEL ON SIIS KÕIGE PAREM?

Nanrobot X4

Nanrobot X4 on ideaalne vahend linnas liiklemiseks. Tegemist ei ole kĂŒll tĂ”ukerattaga, millega maanteedel kihutada ja kiirust nautida, kuid kui otsite taskukohase hinnaga linnas liiklemise vahendit, siis X4 on selle koha igati vĂ€lja teeninud.  Tegemist on mudeliga millel on ĂŒhe mootori vedu ning mootori vĂ”imsuseks on 500W. SĂ”idumugavuse tagamiseks on antud mudelil 8 tollised Ă”hkrehvid ning ees 2 vedruamorti.

Nanrobot Lightning

Liikudes tasapisi ĂŒlespoole leiame jĂ€rgmiseks valikuks Nanrobot Lightning mudeli. Lightning on esimene samm Nanrobot brĂ€ndi poolt liikumaks edasi vĂ”imsate ja high-end tĂ”ukerataste suunas. Juba vĂ€limuselt on nĂ€ha, et tegemist on edevama tĂ”ukerattaga kui seda oli X4.

Lisaks vĂ€limusele on tĂ”ukeratast tĂ€iendatud kahe mootoriga, mis kahepeale kokku annavad tervelt 1600W vĂ”imsust. VĂ”rreldes X4 mudeliga on tal tunduvalt parem kiirendus ning kuna nĂŒĂŒd on nii ees kui taga olemas vedruamort siis kannatab ka juba maastikul sĂ”itu nautima minna. Lisaks on tĂ”ukerattal tĂ€iskummist 8 tollised rehvid seega ei pea muretsema, et maastikul sĂ”ites mingi teravam kivi vĂ”i klaasikild tĂ”ukeratta sĂ”itu mĂ”jutab.

Nanrobot D4+

Oleme nĂŒĂŒd ametlikult jĂ”udnud veidi ekstravagantsemate mudelite kategooriasse. D4+ on esmane Nanroboti kehastus high-end tĂ”ukerattast vĂ”ttes arvesse tĂ”uksi kvaliteeti ja hinda.

D4+ puhul juba ainuksi spetsifikatsiooni vaadates on nĂ€ha, et tegemist ei ole enam lihtsa linnatĂ”uksiga. TĂ€nu 1000W mootoritele on tĂ”ukeratas vĂ”imeline kiirendama kuni 65km/h ning kaotamata sealjuures sĂ”idumugavuses. Selleks, et sĂ”idu stabiilsust parandada on Nanrobot antud mudeli puhul suurendanud rehvid 10 tollisteks ning tĂ€iustanud ka oma amortisatsioonisĂŒsteemi. D4+ on kindlasti ĂŒks go-to mudel nautimaks sĂ”itu maastikul ning ebatasapinnalistel teedel.

Nanrobot D6+

JĂ€rgmisena meie listis tuleb vastu D6+. Tegemist on Nanroboti kĂ”ige enimmĂŒĂŒvama mudeliga ning antud mudel on sisuliselt jĂ€rgmine pĂ”lvkond D4+ mudelile.

D6+ hoiab endas samuti kaks 1000W mootorit mis kahepeale kokku teevad 2000W tĂ”ukeratta vĂ”imsuseks. Aga miks siis ĂŒldse oli vaja teha D6+ lisaks D4+ mudelile? Üks suur edasiminek antud mudeli osas on laadimisaeg. Kui D4+ puhul peab ootama aku tĂ€itumiseks 2 laadijaga 6h ning 1 laadijaga 12h siis D6+ puhul on mĂ”lemad ajad tund aega lĂŒhemad. Lisaks on tĂ€iustatud D6+ puhul valgustust ning paranenud on ka sĂ”iduulatus ĂŒhe laadimiskorraga.

Nanrobot LS7/LS7+

Viimaks, “tankmudelina” kui nii vĂ”ib öelda on Nanrobot lineupis LS7/lS7+. LS7 puhul on tegemist tĂ”uksiga, mis ka kĂ”ige suuremal entusiastil lööb adrenaliini veres kĂ€ima ning toob pisara silma (kas siis rÔÔmust vĂ”i kiirusest tulenevast vastutuulest). SĂ”idukit on tĂ€iustatud kahe 1800W mootoriga mis kahepeale kokku annavad tervelt 3600W – rohkem kui ĂŒkski varasem eelkĂ€ija. Nanrobot LS7 on suuteline tagatulesid nĂ€itama pea kĂ”igile kaasliiklejatele ning seda siis kas tasasel teel vĂ”i tĂ”usust ĂŒles liikudes.  Antud kiiruse juures stabiilsuse sĂ€ilitamiseks on tĂ”ukerattal 11 tollised rehvid ning tippklassi amortisatsioon.

EHK SIIS MILLINE TÕUKS VALIDA?

Esmane valik tuleb muidugi teha vastavalt tÔukeratta disainile, sest kui tÔukeratas juba silmale ei meeldi siis pole ka sÔit niivÔrd nauditav. Kuid kui tulla tagasi tÔukerataste tehniliste omaduste juurde siis oleks meie valikud jÀrgmine:

  1. Puhtalt linnas liiklemiseks: Nanrobot X4
  2. Linnas/maastikul sÔitmiseks: Nanrobot D6+
  3. Ketsi tÔmbamiseks ja patuse mineviku eest pÔgenemiseks: Nanrobot LS7/LS7+

Ja muidugi mis kĂ”ige olulisem, KANDKE KIIVRIT! 🙂