TUTVUSTUS JA AJALUGU

Nanroboti bränd sai alguse aastal 2015 ning peale aastaid arendustööd ja innovatsiooni on Nanrobotist saanud üks maailmas tuntuimaid elektritõukeratta brände. Põhiline miks Nanrobot niivõrd lühikese aja jooksul kuulsaks on saanud on tõukerataste hinna ja kvaliteedi suhe. Juba algusest peale on olnud nende siht pakkuda võimsaid tõukerattaid taskukohaste hindadega ning tuleb tunnistada, et nad on sellega üsna hästi hakkama saanud. Tänaseks on Nanrobot mujal maailmas tõukeratta kommunides juba tuntud nimi ning kõige esimesed mudelid millega kanda kinnitati olid D4, D6 ja LS7. Tänaseks on sortimenti veel lisandunud X4 ningLightning versioon.
Nagu eelnevalt juba mainisime siis Nanrobot elektritõukerattad on tuntud eelkõige oma väga hea võimsuse ja hinna suhte poolest. Seda teed on Nanrobot jätkanud ka tänaseni. Nanrobot D4+ (2.0 ja uus 3.0) ning Lightning on turu parima hinnaga võimsad kahe ratta veolised elektritõukerattad. Uue põlvkonna elektritõukeratastest on Nanrobotil elektritõukeratas LS7+, mille eesmärk on pakkuda konkurentsi teistele 100km/h supertõuksidele. Samuti on Nanrobot toonud turule soodsama, Xiaomi ja Nineboti hinnakategooria elektritõukeratta X4, mille eesmärk on konkureerida mudelitega nagu Xiaomi Mi Pro 2 ja Ninebot Max G30E II.

AGA MILLINE MUDEL ON SIIS KÕIGE PAREM?

Nanrobot X4

Nanrobot X4 on ideaalne vahend linnas liiklemiseks. Tegemist ei ole küll tõukerattaga, millega maanteedel kihutada ja kiirust nautida, kuid kui otsite taskukohase hinnaga linnas liiklemise vahendit, siis X4 on selle koha igati välja teeninud.  Tegemist on mudeliga millel on ühe mootori vedu ning mootori võimsuseks on 500W. Sõidumugavuse tagamiseks on antud mudelil 8 tollised õhkrehvid ning ees 2 vedruamorti.

Nanrobot Lightning

Liikudes tasapisi ülespoole leiame järgmiseks valikuks Nanrobot Lightning mudeli. Lightning on esimene samm Nanrobot brändi poolt liikumaks edasi võimsate ja high-end tõukerataste suunas. Juba välimuselt on näha, et tegemist on edevama tõukerattaga kui seda oli X4.

Lisaks välimusele on tõukeratast täiendatud kahe mootoriga, mis kahepeale kokku annavad tervelt 1600W võimsust. Võrreldes X4 mudeliga on tal tunduvalt parem kiirendus ning kuna nüüd on nii ees kui taga olemas vedruamort siis kannatab ka juba maastikul sõitu nautima minna. Lisaks on tõukerattal täiskummist 8 tollised rehvid seega ei pea muretsema, et maastikul sõites mingi teravam kivi või klaasikild tõukeratta sõitu mõjutab.

Nanrobot D4+

Oleme nüüd ametlikult jõudnud veidi ekstravagantsemate mudelite kategooriasse. D4+ on esmane Nanroboti kehastus high-end tõukerattast võttes arvesse tõuksi kvaliteeti ja hinda.

D4+ puhul juba ainuksi spetsifikatsiooni vaadates on näha, et tegemist ei ole enam lihtsa linnatõuksiga. Tänu 1000W mootoritele on tõukeratas võimeline kiirendama kuni 65km/h ning kaotamata sealjuures sõidumugavuses. Selleks, et sõidu stabiilsust parandada on Nanrobot antud mudeli puhul suurendanud rehvid 10 tollisteks ning täiustanud ka oma amortisatsioonisüsteemi. D4+ on kindlasti üks go-to mudel nautimaks sõitu maastikul ning ebatasapinnalistel teedel.

Nanrobot D6+

Järgmisena meie listis tuleb vastu D6+. Tegemist on Nanroboti kõige enimmüüvama mudeliga ning antud mudel on sisuliselt järgmine põlvkond D4+ mudelile.

D6+ hoiab endas samuti kaks 1000W mootorit mis kahepeale kokku teevad 2000W tõukeratta võimsuseks. Aga miks siis üldse oli vaja teha D6+ lisaks D4+ mudelile? Üks suur edasiminek antud mudeli osas on laadimisaeg. Kui D4+ puhul peab ootama aku täitumiseks 2 laadijaga 6h ning 1 laadijaga 12h siis D6+ puhul on mõlemad ajad tund aega lühemad. Lisaks on täiustatud D6+ puhul valgustust ning paranenud on ka sõiduulatus ühe laadimiskorraga.

Nanrobot LS7/LS7+

Viimaks, “tankmudelina” kui nii võib öelda on Nanrobot lineupis LS7/lS7+. LS7 puhul on tegemist tõuksiga, mis ka kõige suuremal entusiastil lööb adrenaliini veres käima ning toob pisara silma (kas siis rõõmust või kiirusest tulenevast vastutuulest). Sõidukit on täiustatud kahe 1800W mootoriga mis kahepeale kokku annavad tervelt 3600W – rohkem kui ükski varasem eelkäija. Nanrobot LS7 on suuteline tagatulesid näitama pea kõigile kaasliiklejatele ning seda siis kas tasasel teel või tõusust üles liikudes.  Antud kiiruse juures stabiilsuse säilitamiseks on tõukerattal 11 tollised rehvid ning tippklassi amortisatsioon.

EHK SIIS MILLINE TÕUKS VALIDA?

Esmane valik tuleb muidugi teha vastavalt tõukeratta disainile, sest kui tõukeratas juba silmale ei meeldi siis pole ka sõit niivõrd nauditav. Kuid kui tulla tagasi tõukerataste tehniliste omaduste juurde siis oleks meie valikud järgmine:

  1. Puhtalt linnas liiklemiseks: Nanrobot X4
  2. Linnas/maastikul sõitmiseks: Nanrobot D6+
  3. Ketsi tõmbamiseks ja patuse mineviku eest põgenemiseks: Nanrobot LS7/LS7+

Ja muidugi mis kõige olulisem, KANDKE KIIVRIT! 🙂