Inokim OxO elektriline tõukeratas
Inokim OxO elektriline tõukeratas sisuliselt parem versioon Inokim Ox Superist. Kõlab ajuvabalt, kuidas saab olla täpselt sama kere peale ehitatud veel parem tõukeratas? Ometigi on.
Erinevalt tavalisest Oxist, on Oxo’l ühe asemel kaks mootorit. Selle võib lühidalt kokku võtta nii: parem kiirendus ja 20 km/h suurem tippkiirus ehk 65km/h. Kõlab juba kõhedust tekitavalt kiirelt? Paberil küll, aga reaalsuses on lugu selline, et Inokim on suutnud Ox’il välja arendada nii hea vedrustuse, et isegi suurel kiirusel ei võta paar teekonarust või auku jalga värisema. Selline kooslus teeb OxO’ga mägisemal maastikul või halvemal pinnasel sõitmise väga lihtsaks ja nauditavaks. Vajadusest aru saanuna, on Inokim lõpuks turule toonud ka maastikurehvid Oxile, mille saab eraldi juurde osta.
Elektritõukeratta omadused:
- Kaal: 33.5 kg
- Sõidukaugus: 70 km
- Laadimisaeg: 13h
- Kandevõime: 120kg
- Aku mahutavus: 1536 wh
- Rehvi suurus (tolli): 10
Uuendusi veel ette lugedes, on OxO peale saanud õli ketaspidurid. Ei kõla eriti uhkelt? Sõites on need tavaliste ketaspiduritega võrreldes nagu öö ja päev. Pidurid on täpsed ja konkreetsed. Tavalistelt ketaspiduritelt üle minnes tekib nende vastu koheselt lausa omamoodi usaldus.
Kahte 800W mootorit on toitma pandud 60V 25.6Ah aku. Hoolimata suuremast akust, on OxO kilometraaž umbes sama Ox Superiga. Seda põhjusel, et kaks mootorit võtavad lihtsalt rohkem voolu. Tehasest tulles on tõukerattal piirang 25 km/h, kuid pika pai eest oleme valmis selle eemaldama.
Rohkem vedrustusest. OX’i vedrustust tehes leiutati selleks täiesti uus reguleeritav süsteem, mis ka patenteeriti. See süsteem võimaldab muuta vedrustuse asendit: kõrgemale tõstes on sõit pehmem (halva pinnase korral) ning madalamale lastes on on tõukeratas stabiilsem ja sobilikum suuremate kiiruste jaoks. Ühel küljel asuv vedrustus on eriline nii kujult kui ka värvilt.
Inokimide spidomeetri ekraan ja elektrooniline gaasihoob on üks kõige mugavamaid kogu tõukerataste maailmas. Erinevalt teistest tõukeratastest, millel asub gaasihoob nimetissõrme all, on Inokimi arendusmeeskond viinud selle pöidla alla. See välistab kogemata piduri ja gaasi segamini ajamise ja on üldiselt loogilisemas kohas. LCD ekraanilt on näha kiirus, odomeeter, käik, trip ja aku olek. Samuti on võimalik kolme nupu ja ekraani abil muuta järgmiseid seadeid: püsikiiruse hoidja, millal gaas aktiveerub (kas kohe vajutades, või peab esimese lükke ise tegema), automaatne välja lülitamine (kui mingit aega tõukeratast ei liigutata), tuled ja ekraani valgustus.
Sõites elektrilise tõukerattaga, soovitame kanda kaitsmeid ning kiivrit.