Kirjeldus

Suurimad erinevused vĂ”rreldes teiste GPadi tĂ”ukeratastega on mootorratta stiilis keeratav gaasihoob ning tĂ”ukeratta kĂ€ivitamiseks vĂ”i sulgemiseks mĂ”eldud sĂŒĂŒtevĂ”ti. SĂ”ites GPad Retroga on lihtne hinnata jĂ€relejÀÀnud sĂ”iduulatust sĂŒĂŒteluku juures oleva aku laetuse nĂ€idiku jĂ€rgi. Piduri link, tulede lĂŒliti ning signaali nupp asuvad tuttavas kohas, lenksu vasakul pool.

SĂ”itmise mugavamaks muutmiseks on Retro varustatud ka esiamordi ning esimese 8“ Ă”hkkummiga. Tagumiseks rehviks on aga jĂ€etud tĂ€iskumm, mis ei kĂ”hkle ĂŒhegi terava ÀÀre ega kivi ees. Tugev ning robustne raam lubab enda turjal sĂ”ita kuni 130kg kaaluval kasutajal. SĂ”itma hakkamiseks pole midagi kergemat, kui keerata sĂŒĂŒtevĂ”tit, lĂŒkata tĂ”ukeratas veerema ning keerata parema kĂ€ega gaasihooba! TĂ”ukeratta liikluses nĂ€htavaks tegemise eest hoolitsevad kĂ”ik vajalikud reflektorid kĂŒlgedel ning esi- ja tagatuli, mis valgustavad ka sĂ”itu pimedamal suveĂ”htul.

SÔites GPad Retro elektritÔukerattaga, soovitame kanda kiivrit.