Kirjeldus

Kui on juttu mĂ€gede vallutamisest ning jĂ€rskudest tĂ”usudest, on GPad F3 just Ă”ige nimi, mida mainida. Esi- ja tagavedu ning ulmeline 2x1600W jĂ”ud, mida F3 mootorid endas peidavad, viivad sind ĂŒles ka pĂŒstloodis mĂ€gedest. Kui tekib ka soov lĂ€bida pikki vahemaid, pole midagi lihtsamat, kui lĂŒlitada kaherattaline vedu ĂŒherattalise peale, vahetada Turbo reĆŸiim Eco reĆŸiimile ning ligi 75km reisi vĂ”ib alata. Elektriline tĂ”ukeratas F3 on varustatud ka pehmete amortidega, mis lasevad sul muretul moel ĂŒle sĂ”ita nii tavapĂ€rastest aukudest Eesti tĂ€navatel, kui ka metsateel varitsevatest juurikatest. Ainus mida see monstrum ei „soovi“, on tĂ”stmine. Et oma toorelt vĂ”imsaid mootoreid ning kiirust taltsutada on selle masina kaaluks 46kg. Kui öelda tĂ€psemalt, siis pole tema tĂ”stmine lihtsalt vĂ€ga mugav. Kuid kui selleks peaks vajadus tekkima, siis on see siiski vĂ”imalik!

80km/h tippkiirusel sĂ”itva tĂ”ukeratta peatamiseks on F3 varustatud nii esimeste, kui ka tagumiste hĂŒdrauliliste ketaspiduritega. Kui tĂ”esti peaks tekkima ka vajadus masina kokku voltimiseks ning autosse vĂ”i kappi panekuks, on see tĂ€iesti tehtav. Vaatamata oma suurele kerele on GPad F3 kokku volditav tĂ€pselt sama moodi, nagu iga teinegi tĂ”ukeratas.

SÔites GPad F3 elektritÔukerattaga, soovitame kanda nii kiivrit, kui ka teisi kaitsemeid.